Monday, June 11, 2007

World Of Warcraft - Control Harga (cont ..)

Salam,

Hampehhh !!! Tak sampai lagik 300G aku weekend lepas ... still dalam 260G lagik ... Steel Bar tak bule nak jual ... ada mamat yg jual 20 Steel Bar .. 8G ... aku jual 10G mana mau laku ... Aku tunggu Steel Bar aku ni expired ... aku jual lower sket 9G kot ... mamat nih jual tak banyak stack 20 nih .. dalam 4 stack jer ... Stack aku ada dalam 17 ...

Aku dok layahg jual Copper Bar lak skrg nih ... banyak org jual bawah 1G ... aku rembat semua ... lepas tu jual harga aku 1G 50S ... banyak jugak stack 20 Copper Bar .. aku dalam 15 kot kat AH ...

Aku punya char lagi satu Pemburuganas dah sampai lvl16 ... target weekend nih lebih lvl20 ... Char nih .. Hunter ... Tapi main 2nd char nih senang sket .. sebab banyak quest aku dah tau kat maner nak cari & cara guna skill pun dah banyak yg dah tau ... Char Ribut aku Warrior .. lvl32 ... tah biler ler nak sampai lvl40... Char2 member aku tikuspadi (tikuspadi@gmail.com) dah banyak yg lvl40 keatas dah ... jadi susah lak nak Party ngan dia ..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home