Friday, May 25, 2007

Server baru siap .. nak buka port lak !!!

Salam,

Semalam server production tu baru jer siap install semua benda ... fuhh !!! Lega ..

Tapi vendor application ni lak nak access server tu thru VPN ... nak kena request ngan team security nih ... sebab server nih server production .. jadi dia duduk belakang dinding api "Firewall" ... pas tu banyak lak port yang dia suruh bukak ...

Budak infra bengang jer .. sebab aku baru request benda tuh ari nih ... dahhh nak buat camner ... vendor tu pun baru e-mail aku pagi tadik ...

Aku harap vendor application tuh sempat siapkan Application installation ari Isnin nanti .. sebab kalu siap isnin ... bule ler start testing simulation ...

Aku lak nak balik kampung malam nih ... bapak mertua aku nak buat kenduri doa selamat sket ... sekali ngan sambut birthday anak lelaki aku yg ke 3 tahun ...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Good words.

12:38 AM  

Post a Comment

<< Home